Tarawyn

en blogg om allt och ingenting

Sjukling januari 26, 2011

Filed under: Vardag — tarawyn @ 8:03 e m
Tags: , , , ,

I helgen var jag hemma hos mina föräldrar. Uppenbarligen slappnade jag av lite, för i måndags så började jag känna av en förkylning. Nu har jag bott i sängen i två dagar, levt på yoghurt och haft det allmänt skit. Testade att hämta posten förut, men till och med 15 m till brevfacket var FÖR långt för att kännas ok.

Eftersom jag för tillfället är ungefär lika underhållande som en gråsten så får ni en bild på macarons som jag bakade i helgen med mina föräldrar.

 

 

 

 

 

Inte helt perfekta, men extremt mumsiga. Chokladsmak och jordgubbssmak.

 

One Response to “Sjukling”

  1. Fifi Says:

    Åh nej!
    Tror du det är så illa? Larverna var ju döda och torra? Hm, kanske bäst att tvätta allt ändå…


Kommentera

