Tarawyn

en blogg om allt och ingenting

Ingen kalender januari 17, 2011

Filed under: Vardag — tarawyn @ 11:46 e m
Tags: , , ,

Idag var jag i skolan och pluggade ett tag, jag ville skriva upp en hel massa saker som jag borde komma ihåg (datum och tider för inlämningar m.m.) Eftersom min kalender har passerat sitt bäst-före-datum och har helt slut på dagar så knallade jag ned på stan vid halv-fem-tiden för att köpa mig nya blad (har en filofax som jag släpat runt på i många år). Tittade i ett par bokaffärer, men som vanligt (det händer varje år) så hade de inga blad i min storlek, jag råkar nämligen ha en ganska liten modell och det får man uppenbarligen inte ha. Jag får se till att orka släpa mig lite längre imorgon, helst innan jag har glömt allt jag borde skriva upp.

 

2 Responses to “Ingen kalender”

  1. mammisen Says:

    …ordning och reda på NK kanske har eller Åhlens nordstan ! Vi såg ju en massa filofaxgrejer någonstans…väskor, kalendrar…m.m. Var någonstans var det?

  2. Madeleine Says:

    Sv; Jo, det är ju ganska smart! 🙂
    Men jag vet inte vart jag skulle gå 😛 Haha.


Kommentera

