Tarawyn

en blogg om allt och ingenting

Fortfarande inget att säga januari 11, 2011

Filed under: Upplevelser — tarawyn @ 9:20 e m
Tags: , , , , ,

Jag lägger fortfarande det mesta av min tid på att plugga, men det blir bara fram till helgen. Sedan ska jag se till att hitta på mer roligheter

För att det ska hända något så lägger jag upp en av bilderna från min härliga vandring i pyrenéerna i somras. I bakgrunden syns en del av Cirque de Gavarnie och det 422 m höga vattenfallet Grande Cascade de Gavarnie.

Längtar verkligen tillbaks, det var en riktigt häftig upplevelse.

 

3 Responses to “Fortfarande inget att säga”

  1. fifi Says:

    Åh, det åste ha varit riktigt häftigt där!

    Hm, det kan hända, jag har inte läst Trollkarlen från Oz, jag får kolla upp det!

  2. Ticka Says:

    Visst hade det blivit snyggt att göra dem till örhängen. Dock skulle jag få göra dem till någon annan i så fall då jag har töjningar i båda öronen.

  3. Madeleine Says:

    Sv; Det där med choklad, kan jag hålla med om! Men då riskerar man ju iaf inte någon annans liv 😉 Men det är farligt gott! Kram


Kommentera

