Tarawyn

en blogg om allt och ingenting

Ordning i kaoset januari 4, 2011

Filed under: Vardag — tarawyn @ 7:17 e m
Tags: , , , , ,

Jag har tagit rast från pluggandet och gett mig på att städa och röja här hemma istället. Jag vet inte exakt hur det gått till, men på två-tre dagar har det uppstått ett totalt, obotligt, gigantiskt kaos i min lägenhet. Jag har aldrig förut varit med om att inte ha koll på var mina saker är (normalt sett vet jag åtminstone i vilken låda de ska finnas), men nu är en hel massa saker ute på vift. Har börjat med att städa ur badrummet och nu ska jag ställa in tvättkorg och annat igen så att jag kan få ordning i köket/sovrummet/vardagsrummet/arbetsrummet…och jo, det är samma rum, kanske därför det går så snabbt att skapa kaos.

 

Kommentera

