Tarawyn

en blogg om allt och ingenting

Nyklippt december 21, 2010

Filed under: Shopping,Vardag — tarawyn @ 10:39 e m
Tags: , , ,

Nu är mitt hår några centimeter kortare, känns skönt att ha blivit av med de slitna topparna. Hjälpte min pappa med lite julklappsinköp på hans lunchrast också. Nu på kvällen har vänner till familjen varit här på lite glöggmys. Massor med mumsigheter som baconinlindade dadlar, pepparkakor med ädelost och min favorit; getost i aska med svartvinbärsmarmelad (äts på valfritt kex).

Imorgon ska jag leta julklappar igen, eller snarare julklapp eftersom det enda jag saknar är något till min pappa. Det är helt galet svårt att hitta på något till honom i år. Sedan ska jag och pappa ge oss ut på granjakt, det är ganska ont om granar här i stan och vi har höga krav (kanske för höga?) på täthet, antal grenar, höjd osv. Det är mycket som ska stämma för att allt fint pynt ska få plats.

 

2 Responses to “Nyklippt”

  1. Madeleine Says:

    Sv; Ja, det är verkligen tråkigt! Speciellt när man har så höga förväntningar. Jag får helt enkelt gräva runt i garderoben, däremot har jag ont om just röda plagg och accessoarer! Hahaha får kanske bli nåt så simpelt som en svart klänning och röda naglar. Kram


Kommentera

