Tarawyn

en blogg om allt och ingenting

december 21, 2010

Filed under: Shopping,Vardag — tarawyn @ 8:54 f m
Tags: , , , ,

Nu ska jag plocka på mig vettiga kläder (har pluggat i myskläder över en vecka) och klura ut vilken buss jag ska ta för att kunna ta mig in till metropolen Skövde i tid för frisörbesöket (bussarna har bytt nummer sedan jag bodde här). Får bli något varmt och skönt eftersom det är massvis med snö och ordentligt kallt här.

Efter frisörbesöket ska jag driva runt på stan och se vad jag kan hitta för julklappar till nära och kära. Egentligen är det bara pappa kvar att handla till, men det går alltid att hitta något mer åt alla de andra, det är ju hur mysigt som helst att handla julklappar.

 

One Response to “”

  1. Daniel Says:

    Shoppa massor nu!


Kommentera

