Tarawyn

en blogg om allt och ingenting

Ångest oktober 13, 2010

Filed under: Uncategorized — tarawyn @ 7:29 e m

Just nu har jag minst sagt ångest över alla inlämningar, projekt, tentor osv som jag behöver jobba med i skolan. Dygnet har inte tillräckligt många timmar för dem. Dessutom ser det ut som skrutt i lägenheten med kläder och prylar överallt och noll tid för städning. Kylen gapar tom och tvättkorgen svämmar snart över. Panik!

Men till helgen kommer mina underbara föräldrar och ”räddar” mig. Hjälp med städning och med att åka och handla med bil finns på schemat, fullständigt underbart. (Jo, jag är eventuellt lite bortskämd någon gång ibland.)

 

One Response to “Ångest”

  1. Fifi Says:

    Usch, det är så jobbigt när allt hopar sig så där. Jag ska till mina päron i helgen och bli lite bortskämd!

    Och tusen tack!


Kommentera

