Tarawyn

en blogg om allt och ingenting

Rena sängkläder oktober 5, 2010

Filed under: Vardag — tarawyn @ 10:26 e m
Tags: , ,

Det måste vara bland det skönaste som finns att ha rena, fräscha lakan att krypa ned under när man ska sova. Nu ska jag gosa ned mig i sängen och njuta av den rena doften, synd bara att det inte går att hänga ut saker här.

 

2 Responses to “Rena sängkläder”

  1. Fifi Says:

    Rena lakan är så där krispiga och mysiga!

    Mm, jag funderade på att göra blåbärsbullar också, men sedan höll jag mig till kanel och choklad + apelsin 🙂

  2. Kelly Says:

    Hejsan! 🙂

    samma mått som den jag har i nuläget 🙂


Kommentera

