Tarawyn

en blogg om allt och ingenting

Fika oktober 5, 2010

Filed under: Vardag — tarawyn @ 9:26 e m
Tags: , ,

Har haft en gammal vän här. Vi drack té och åt bullar och han hade som vanligt synpunkter på mängden saker i min lägenhet. Själv skulle jag aldrig överleva i en lägenhet där det bara fanns tio saker *rys*, jag behöver lite oordning för att vara kreativ. Sedan kanske lite mindre oordning vore bra ibland, men det är smällar man får ta.

 

One Response to “Fika”

  1. Christina Says:

    …jag tycker mindre oordning verkar bra.Vill du ha städhjälp? Du kan ju betala igen med att hjälpa mig en annan gång…här behövs en stor utrensning.


Kommentera

