Tarawyn

en blogg om allt och ingenting

Frisk? september 27, 2010

Filed under: Vardag — tarawyn @ 6:07 f m
Tags: , , , ,

Jag kanske inte riktigt kan påstå att jag är frisk ännu, men det känns i varje fall som att det är på väg nu. Även om jag fortfarande måste börja dagen med halstabletter och honungsvatten så är jag betydligt mindre rosslig och hostig. I helgen har jag dessutom hunnit plugga ikapp lite av det jag missade i veckan när jag inte kunde hålla normaltempo på saker.

Igår var mamma och pappa i stan och lämnade av en ny säng min bror köpt. Jag passade också på att träffa dem lite snabbt (var tvungen att plugga mest hela dagen) och fick en massa fint. Dels lite nya sängkläder (pga min bror fick nya till sin nya säng) en ny liten duk med svart-grått mönster, en vit anteckningsbok (bra anteckningsböcker KAN man inte få för många av, de går åt) och en röd liten väska från Koziol. Har inte riktigt bestämt mig för vad jag ska ha i väskan, men jag vill i varje fall ha den någonstans där den syns. En fin ros från trädgården därhemma fanns också med. Jag tror att jag kanske har världens snällaste mamma.

Fina presenter

 

Kommentera

