Tarawyn

en blogg om allt och ingenting

Föreläsningar, träning, mathandling– september 14, 2010

Filed under: Vardag — tarawyn @ 9:04 e m
Tags: , , , ,

Det känns helt klart som att jag har tillräckligt att göra den här hösten. Förutom att jag läser fyra högskolekurser så har jag dessutom börjat träna aikido igen. Roligt att prova igen efter så många år (var runt 5-6 år sedan jag höll på med det senast). Dessutom hade jag med några vänner, och det blir ju alltid lättare att pallra sig iväg och träna om någon annan förväntar sig att man ska vara där.

Ytterligare en fördel var att passen ligger tidigt, redan vid fem, det innebar att jag hann iväg för att handla mat efter. Nu ska jag ta en härlig dusch, pyssla om mina stortår (blåsor från träningen) och sedan sätta mig en stor mugg té och plugga lite matte.

 

Kommentera

