Tarawyn

en blogg om allt och ingenting

Full rulle september 12, 2010

Filed under: Fest,Vardag — tarawyn @ 10:47 f m
Tags: , , , , , ,

Har blivit en del gjort den här helgen.

I fredags åt jag middag med goda vänner innan vi gav oss iväg och tittade på Bob-spexets uppsättning Kristian Tyrann. Roligt att äntligen se den, i våras hade jag aldrig tid med det på grund av kandidatarbetet. Mycket snack, roliga skämt, bra musik och ful-sangria (vin och fruktsoda) under kvällen.

Igår var jag med min familj hos farmor och farfar för att fira farmors födelsedag. Dessutom var en av mina kusiner (som jag träffar ganska sällan) där, lite extra roligt. Släktmys med mumsiga tårtor helt enkelt. På morgonen idag gick vi upp för att fira nästa födelsedag, nämligen min pappas, med traditionell födelsedagsfrukost bestående av RIKTIG varm choklad (ingen oboy) och gott bröd med kräft-sallad och annat mumsigt.

Nu har mina föräldrar åkt iväg igen, så jag sitter och läser artiklar och skriver på inlämning till imorgon, jag misstänker att resten av dagen kommer att gå åt till det men om jag får tid över går jag nog ned till poolen en sväng och simmar.

 

One Response to “Full rulle”

  1. Daniel Says:

    Lät ju skoj, borde ha varit med i fredas å fnittrat!!


Kommentera

