Tarawyn

en blogg om allt och ingenting

Falafel september 1, 2010

Filed under: Vardag — tarawyn @ 9:19 e m
Tags: , , , , ,

Skolan har dragit igång ”på riktigt” igen, så jag är hemifrån en hel del och känner inte riktigt att jag hinner med just nu. Ikväll har jag dock hunnit en hel del, min fina pojke kom hit och lagade falafel åt mig så att jag kunde hinna med en skön springtur. Nu är jag nyduschad, proppmätt och har precis tagit itu med att försöka få in alla kläder i min garderob igen efter ett ambitiöst ryck av ”nu ska här bli ordning” som slutade i klädhög på sängen. Får ta en kopp té så orkar jag säkert med att lägga allt i ordning.

 

One Response to “Falafel”

  1. Mammisen Says:

    undrar om du fick i alla kläder …eller ligger det möjligen en hög på stolen?


Kommentera

