Tarawyn

en blogg om allt och ingenting

Pain maj 10, 2010

Filed under: Vardag — tarawyn @ 4:11 e m
Tags: , , , , ,

Jag har ont i mina axlar, framförallt den vänstra, och till följd av det megaont i vänsterarmen. Som om inte det vore nog så har jag huvudvärk, förmodligen på grund av axlarna. På det allergi mot alla eländes björkpollen och en kandidatrapport som inte vill bli färdig. Roligare kan man ha det.

Ytterligare följd av smärta och stress; dåligt med bloggande. Jag har inte tid (prioriterar att äta mat och sova), jag borde egentligen inte sitta vid datorn (mina axlar vill inte det) och jag har inte nämnvärt mycket att säga (hej, idag har jag skrivit en massa, igen).

Så ligger det alltså till…åter till rapportskrivandets underbara värld.

 

One Response to “Pain”

  1. mammisen Says:

    Jag undrar var din riddare är som borde komma på sin vita häst och rädda dig. Hallå!! När du kommer hem så ska jag göra underverk med din stackars axel och vänsterarm. Här krävs ett långt varmt bad och massage.Kämpa på snart är det klart./Kram kram


Kommentera

