Tarawyn

en blogg om allt och ingenting

Dålig timing maj 6, 2010

Filed under: Vardag — tarawyn @ 1:57 e m
Tags: , , , , , , ,

Snart ska projektrapporten för kandidatarbetet vara inlämnad och med min, som vanligt, urusla timing så har jag lyckats sabba mina axlar ganska ordentligt. Läkaren föreslog att jag slappnar av, tar det lugnt några dagar och absolut inte använder datorn. Lättare sagt än gjort när det borde finnas en vettig rapport att lämna in nästa vecka.

Jag var i varje fall inne på apoteket en sväng och köpte någon form av salva att kleta på axlarna. Läkaren tyckte att jag skulle hitta någon som kan ge mig axelmassage också, får se om den biten går att lösa på något smidigt sätt.

 

One Response to “Dålig timing”

  1. mammisen Says:

    puss på dina onda axlar! Hoppas det blir bättre/KRAM!!!


Kommentera

