Tarawyn

en blogg om allt och ingenting

Storshopping april 17, 2010

Filed under: Shopping och kläder — tarawyn @ 9:20 e m
Tags: ,

Idag har jag förutom att plugga drivit runt på stan en stund. Jag var på jakt eftern en födelsedagspresent till min storebror, men det jag tänkte köpa från början visade sig inte vara så bra. Efter en stunds letande och funderande så fick jag dock en riktigt bra idé, så nu har jag lagt betydligt mer pengar på prylar än vad jag gjort på väldigt länge. Förhoppningsvis tycker min bror att idén var lika bra som jag tycker att den är.

Hittade lite kläder jag blev sugen på också, men inget som jag köpte. Med tanke på hur överfull min garderob är så kan jag inte riktigt motivera inköpet av något nytt, oavsett hur snyggt det är.

 

2 Responses to “Storshopping”

  1. mammisen Says:

    …tycker det var en bra idé det där med kläderna. Annars kan du ju rensa ut en del så får du plats med lite nytt. Mammisen gillar också att handla kläder, du vet.Plugga på! /Kramisar

  2. fast jag har fått för mig att klänningen passar bättre på en mer plattbystad tjej/kvinna eftersom den då kan sträckas ut på ett annat sätt.


Kommentera

