Tarawyn

en blogg om allt och ingenting

Dåligt med uppdatering mars 29, 2010

Filed under: Uncategorized — tarawyn @ 9:11 e m

Jag har inte haft mycket tid över det senaste, det har varit en hel del att göra i skolan och sedan har jag passat på att klämma in lite nöjen emellan också. Har hunnit med att fira min mormors födelsedag, gå på F-spex, gå på stan en sväng med mina föräldrar, skaffa lite nya kläder, träffa nya lilla kusinbarnet Rasmus, spela spel med kompisar…

Jag har i varje fall hunnit med en hel del, och nu ska jag försöka se till att uppdatera lite mer igen.

 

Kommentera

