Tarawyn

en blogg om allt och ingenting

I fas… mars 20, 2010

Filed under: Vardag — tarawyn @ 4:52 e m
Tags: , , , , , ,

Tror jag närmar mig att hamna i fas med mig själv igen. Ska orka släpa mig iväg till mataffären och köpa lite frukt och ett paket mjölk tror jag, kanske keso också… Sedan ska jag orka städa klart garderoben, bära saker till och från förrådet och förhoppningsvis lyckas göra mig av med lite av kläderna jag aldrig någonsin har på mig (utom avskräckningslinnet från mina tonnår då…hittar jag det får ni se).

 

Kommentera

