Tarawyn

en blogg om allt och ingenting

STORA paket mars 9, 2010

Filed under: Shopping,Shopping och kläder — tarawyn @ 10:36 e m
Tags: , , ,

Jag fick äntligen min beställning från Accessora idag. Det har tagit nästan två veckor (senast jag beställde gick det på några dagar). Misstänker att brevbäraren kan ha haft en rolig stund när han skulle få in paketet i mitt postfack i varje fall. Det tog mig över tio minuter att lirka ut det, så det måste ha krävts lite knölande för att få dit det. Innehållet kändes i varje fall så roligt som jag hoppats på. En datorväska från Modström i en skrikigt neon-aprikos/korall/laxrosa någonting. Lack är det i varje fall, och väskan har gott om plats för sladdar och annat som kan behöva följa med i ytterfacket. Eftersom jag bara tänkt ha den tills jag hittar ett riktigt snyggt fodral (istället för väska) så var det bra att den var billig också.  ^_^

 

Kommentera

