Tarawyn

en blogg om allt och ingenting

Simtur mars 6, 2010

Filed under: Gott,Vardag — tarawyn @ 9:31 e m
Tags: , , , ,

Det blev inte så mycket av med hemma-pysslet. Jag gick ned till poolen och simmade en sväng istället. Det har faktiskt blivit helt ok med motion idag. Känns helt ok att jag moffat i mig två koppkakor (vit och mörk choklad och tjockt med frosting) när jag faktiskt rört mig någorlunda under dagen. Nu ska jag vara nyttigare och mumsa i mig färsk mango och kanske granatäpple. Yummie!

 

Kommentera

