Tarawyn

en blogg om allt och ingenting

Ny dator februari 27, 2010

Filed under: Shopping och kläder,Vardag — tarawyn @ 11:44 f m
Tags: , , , ,

Paketet jag hämtade ut igår innehöll min nya dator. Har hunnit med att pilla lite med den nu och än så länge verkar den riktigt bra på alla sätt. Dessutom känns det över huvud taget väldigt bra att ha en egen dator och slippa låna av pappa eller som de senaste veckorna (månaden) av min bror. Nu ska han få tillbaka sin dator så snart jag hunnit föra över filerna med mina inlämningsuppgifter.

 

One Response to “Ny dator”

  1. Fifi Says:

    Kul med en ny dator! Jag fick en ny för ett tag sen, och det är så skönt att ha en laptop (MacBook) istället för en stor och klumpig stationär!

    Haha, ja, jag har hamnat ofrivilligt på Hisingen mer än en gång när jag har åkt med andra.


Kommentera

