Tarawyn

en blogg om allt och ingenting

Ett litet paket februari 24, 2010

Filed under: Shopping och kläder,Vardag — tarawyn @ 9:30 e m
Tags: , , , ,

Jag hämtade ut ett litet paket från H&M idag. En kofta som jag inte lyckats se i butik, men som jag hoppades skulle se bra ut i verkligheten också. Det visade sig att den till och med var finare än jag hade hoppats. En perfekt sommarkofta med fint körsbärsmönster. Jag kommer nog att tjuvstarta användandet ganska snart eftersom den är så söt.

Imorgon ska jag iväg med kandidatgruppen på en form av studiebesök. Ska bli intressant, men 4 timmars bilresa enkel väg känns lite väl långt och jobbigt. Kommer att bli borta hela dagen och åka tidigt, så jag måste hitta kläder som är lagom varma både ute och inomhus. Får nog bli någon variant av lager-på-lager om det ska fungera. Dessutom ska jag försöka komma ihåg att ta med någon form av mellanmål eller så, får se hur det går med tanke på att jag är hopplös på att få med mig lunchlåda varje dag.

 

One Response to “Ett litet paket”

  1. Fifi Says:

    Tack så mycket, det känns helt underbart!

    Åh, en körsbärsmönstrad kofta låter så fint!


Kommentera

