Tarawyn

en blogg om allt och ingenting

Spexdags februari 12, 2010

Filed under: Fest,Shopping och kläder,Vardag — tarawyn @ 8:50 e m
Tags: , , , , ,

Idag har jag suttit i spexkuren och sålt biljetter. Lyckades få några sålda, så den här gången kändes det inte meningslöst att sitta där. Har hunnit med en del skolarbete också, även om det borde ha blivit mer. Men efter 15 tog jag lite ledigt och kilade ned på stan för att hitta en ny mascara, fick 20% på en valfri vara på H&M så jag passade på. När jag kom hem bjöd min älskade bror på mat, fick grillad lax med potatis, grönsaker, god sås osv. Väldigt mumsigt.

Nu har jag fastnat framför datorn en stund igen, trots att jag borde gräva i garderoben. Jag måste välja kläder att ha på mig på spexets nypremiére imorgon. Tror att det kan bli den svarta jumpsuiten jag fick av mamma i julas, men jag måste prova hur det ser ut med spexvästen över. De 5 metrarna till garderoben känns oändligt långa just nu, men snart har jag nog samlat tillräckligt med kraft.

 

One Response to “Spexdags”

  1. mammisen Says:

    ….jumpsuit blir helt ok. du är så fin i den. snäll bror har du men det kan ju bero på att du också är en ovanligt snäll syster.så bra att du fick 20% på mascaran , man ska inte slösa (fast det är du bra på att låta bli)/ puss o kram på alla hjärtans dag


Kommentera

