Tarawyn

en blogg om allt och ingenting

Ny dator februari 10, 2010

Filed under: Shopping och kläder,Vardag — tarawyn @ 9:49 e m
Tags: , , , ,

Den här lilla datorn är på väg hem till mig, ganska nödvändigt eftersom jag just nu har lånat min brors dator. Han borde få tillbaka de så fort som bara är möjligt. Jag känner mig i varje fall nöjd än så länge, får hoppas att det håller i sig när den väl har kommi hit.

Nu sitter jag och kikar lite efter ett snyggt laptop-fodral. Eftersom det varierar ganska kraftigt vilken typ av väska jag känner för (ryggsäck, axelrems, bag osv) så känns det som ett vettigare alternativ för mig än en laptop-väska. Hittade ett tufft i trä, en roligt bokformad, och ett enkelt i denim. Har bläddrat förbi annat snyggt i rött läder, hundtandsmönstrat, leopard, fuskpäls, aluminium och mycket mer. Det enda resultatet jag har fått ut är en fundering på hur mycket pengar folk lägger på laptop-fodral, vissa är snordyra, och var jag ska lyckas hitta ett som är lite snyggare än standardvarianten i svart neopren men ändå inte drar iväg över 500:-. Uppenbarligen kräver jag för mycket i det fallet.

 

Kommentera

