Tarawyn

en blogg om allt och ingenting

Sovdags februari 9, 2010

Filed under: Vardag — tarawyn @ 8:14 e m
Tags: , ,

Dagens middag blev en riktig succé om jag får säga det själv…och eftersom det var min middag så får jag ju det. Cajunkryddad lax med mangotäcke och ris. En riktig festmåltid med andra ord, men jag hade lax i frysen och var sugen på att göra något med den så jag får väl kalla det vardagslyx. Inte riktigt något studentekonomin klarar av särskilt ofta.

Snart ska jag nog ramla i säng. Har sovit dåligt de senaste nätterna och det har gjort att jag vaknat med halsont, huvudvärk och annat otrevligt. Nu ska jag lägga mig tidigt så att kroppen orkar med.

 

Kommentera

