Tarawyn

en blogg om allt och ingenting

Ännu en inlämning februari 9, 2010

Filed under: Vardag — tarawyn @ 5:15 e m
Tags: , , , , ,

Blev mycket skrivande igår, men inlämningen kom in i tid. Nu är det en hel vecka till nästa, men på något sätt tvivlar jag på att det hjälper att jag redan börjat på den. Den här gången är det el- och telegrafnätens utveckling. Faktum är att det är roligare än det låter, eller kanske snarare intressantare. Efter ett antal mer matematiska kurser (inte mina favoriter) så har jag äntligen en kurs som känns som om den passar mig. Mycket skrivarbete, kanske lite väl mycket när jag börjar bli överdrivet petig, och en hel del läsning. Däremot finns det inte ens en gnutta matte och inte ett spår av tentaångest (utom sent på kvällen när inlämningen ska in). Nu ska jag svepa in mig i en filt och läsa artiklar inför nästa vecka. Sedan blir det mat, är lite sugen på lax med mango idag tror jag. Kanske ska ta ett svep och plocka iordning lite också…

 

One Response to “Ännu en inlämning”

  1. lax med mango låter mumma!

    Ja jag älskar också rött, särskilt som detaljer =)


Kommentera

