Tarawyn

en blogg om allt och ingenting

Idag har varit en låååång dag… februari 3, 2010

Filed under: Uncategorized — tarawyn @ 10:09 e m

Jag fick till att börja med inte särskilt mycket sömn. Jag råkade nämligen slarva lite med tempot när jag skrev inlämningsuppgift, och skriver man långsamt får man vara uppe länge. Dessutomm har jag tydligen stört mina grannar, fick ett mail om störning där det står att jag ”flyttar möbler” på natten. Jag kan inte riktigt koppla vad jag gör som lyckas låta så, visst jag flyttar på mina stolar någon gång ibland (när jag ska sätta mig på en och äta middag till exempel) men det låter knappast ganska mycket och går ganska fort. Faktum är att jag nästan är lite nyfiken på varifrån någon skulle ha fått att jag flyttar möbler på nätterna. Jag SOVER på nätterna. Precis som de flesta människor. Utom när jag råkar sitta och skrivva inlämningar alldeles för länge.

 

Kommentera

