Tarawyn

en blogg om allt och ingenting

Kvällsro januari 28, 2010

Filed under: Vardag — tarawyn @ 10:36 e m
Tags: , , ,

Efter att ha blivit väckt av brandlarmet (igen) härom natten och tvingats ut i kylan så har jag inte alls kännt mig piggelin under dagen. Slutade med att jag drack smakis och åt en godis under tiden vi brainstormade lite till kandidatprojektet. Total sockershock alltså. Efter att jag kom hem gav jag mig ut och sprang ett par varv för att varva ned lite, men jag känner mig fortfarande lite för ”pigg” (eller snarare övertrött) för att kunna lägga mig och sova. Så nu dricker jag en kopp kvällsro (lavendelté) och läser en lång artikel till en inlämning i hopp om att jag ska bli trött nog.

 

Kommentera

