Tarawyn

en blogg om allt och ingenting

Lånad dator januari 15, 2010

Filed under: Vardag — tarawyn @ 8:32 e m
Tags: , ,

Det blir inte så många inlägg just nu eftersom jag saknar dator, men ikväll har jag fått låna en. Den här veckan har det mest blivit tentaplugg, så jag har kanske inte haft så mycket att skriva om ändå. Nästa vecka drar skolan igång för våren med kandidatprojekt, teknikhistoria och annat smått och gott. Plus en ny spexperiod med några föreställningar och förhoppningsvis någon turné. ^_^

Nu ska jag återvända till matteboken, för imorgon har jag tenta igen.

 

One Response to “Lånad dator”

  1. mammisen Says:

    säger att det är tur att pojkvännen är en sån gentleman som lånar ut sin macbook…. Hoppas att du snart får ekonomi så att du kan köpa dig en egen./Kram kram


Kommentera

