Tarawyn

en blogg om allt och ingenting

Lugn jul december 30, 2009

Filed under: Vardag — tarawyn @ 8:48 f m
Tags: , , , , , ,

Imorse vaknade jag upp till ett vackert frostigt landskap. Som bonus fick jag frukost på sängen, varm choklad (riktig) och macka, lyxigt värre. Jag har haft en lugn och skön jul med massor av god julmat, julklappar, kalkonmiddag, mellandagsrea, skidåkning och annat.

Som vanligt fick jag många fina julklappar. Resväska, vantar, handskar, garn till en fuskpolo (färdigstickad nu), böcker, 2-dagarspass till metaltown, långfärdsskridskor, kläder, en tärning, en dansande pingvin/gran, trosor, silkesdroppar, en liten digital fotoram (storlek nyckelring), pengar. Jag har säkert missat saker nu, men många klappar var det.

Får  se om det blir någon skidtur i kylan idag, ett par mil har jag hunnit med de senaste dagarna och det känns bra. Det är så skönt att få vara mitt ute i den tysta skogen och bara njuta.

 

Kommentera

