Tarawyn

en blogg om allt och ingenting

Varmvatten? Det är för veklingar. december 17, 2009

Filed under: Vardag — tarawyn @ 9:41 f m
Tags:

Idag har vi inget varmvatten i det är huset. Lätt som en plätt tänker jag. Duschade innan det stängdes av, all disk är ren osv. Men ändå är det irriterande att det inte finns något. Vattnet är oändligt kallt när jag tvättar händerna eller ska ta ett glas dricksvatten (jag som trodde att jag gillade att dricka kallt vatten. Eftersom jag inte får tillbaka varmvattnet förän vid 15-tiden (om arbetet är klart då) så funderar jag på om det betyder att jag borde plugga i skolan. Inget större problem, det är bara det att det blåser ganska ordentligt och då blir det så kallt att gå ut (min näsa tycker inte om att bli kall).

 

Kommentera

