Tarawyn

en blogg om allt och ingenting

Chokladkalender december 17, 2009

Filed under: Vardag — tarawyn @ 9:21 e m
Tags: , , , ,

Självklart har jag en chokladkalender. Jag är ju vuxen, om inte annat kan jag köpa en själv (och en i adventspresent åt min bror) det är ingen stor utgift. Jo, jag vet, chokladen är INTE god. I år är den värre än vanligt, faktum är att jag inte är säker på att den kan klassas som choklad. Ändå äter jag varje dag en ganska otrevlig liten bit av något chokladliknande. Varför???

 

Kommentera

