Tarawyn

en blogg om allt och ingenting

Jag vill ju mysa… december 14, 2009

Filed under: Vardag — tarawyn @ 8:20 f m
Tags: , , ,

Idag vill jag gå på stan, kika efter julklappar, mysa, göra en liten julklapp åt mitt senaste lilla kusinbarn, göra godis…vad som helst som känns mysigt och juligt. Jag vill definitivt inte plugga, men det är det jag kommer att göra hela dagen ändå (minus några anfall av ”jag vägrar, jag tänker tjura för att det inte går bra” som alltid dyker upp).

Dessutom är det alldeles för kallt i min lägenhet. Inte ens de tjockaste ylleraggisarna är varma nog. Dunjacka inomhus kanske är ett alternativ att överväga?

 

Kommentera

