Tarawyn

en blogg om allt och ingenting

Idag blir det pepparkakshus december 5, 2009

Filed under: Uncategorized — tarawyn @ 9:08 f m

Varje år sedan jag flyttade hemifrån har jag gjort familjens pepparkakshus (jag gjorde det nog några år innan också egentligen). Det brukar bli lite ovanliga konstruktioner ibland, första året tror jag att det var ett jättestort pepparkaksdass. I år har jag tänkt ge mig på Taj Mahal, dels för att det är årets spextema, dels för att det känns som en lagom utmaning med pepparkakskupoler. Jag är inte riktigt klar över hur de ska byggas ännu, men det löser sig.

 

One Response to “Idag blir det pepparkakshus”

  1. mammisen Says:

    ……tycker att detta borde vara en lätt utmaning för dig.Väntar med spänning på resultatet. puss o kram


Kommentera

