Tarawyn

en blogg om allt och ingenting

TRÖTTIS november 25, 2009

Filed under: Uncategorized — tarawyn @ 9:20 e m

Idag är jag extremt och osannolikt trött. Skulle helst bara krypa ned i sängen och gå i ide, men det går ju inte. Imorgon har jag lab och måste vara uppe (och ha förmågan att tänka) vid åtta. Funderar lite halvt på att tjuvstarta med adventsstjärnan. Stor fönsterlampa med timer underlättar uppstigandet. Skulle bli ännu bättre med lite varmare golv också, som det är nu vaknar jag vissa dagar för att jag fryser om näsan (tro mig, det är inte behagligt alls).

 

One Response to “TRÖTTIS”

  1. mammisen Says:

    undrar om du kanske behöver nya tofflor i julklapp???


Kommentera

