Tarawyn

en blogg om allt och ingenting

Uppdaterad status; fortfarande skit november 19, 2009

Filed under: Uncategorized — tarawyn @ 8:42 e m

Mår fortfarande nästan hur dåligt som helst, feber hosta, snuva, huvudvärk osv…hade för mig att vacin var till för at förhindra sådant här. Nåja, det som inte dödar härdar och förhoppningsvis kanske mitt immunförsvar uppdaterar snart så jag slipper fler antibiotika-kurer i år. Jag har ju inte alls tid att vara sjuk, jag har en massa kurser att klara.

 

One Response to “Uppdaterad status; fortfarande skit”

  1. mammisen Says:

    tänker passa upp dig så att du blir frisk.KRAM


Kommentera

