Tarawyn

en blogg om allt och ingenting

Att må skit… november 18, 2009

Filed under: Uncategorized — tarawyn @ 3:06 e m

Jag mår verkligen inget vidare just nu. Antar att det är biverkningar av vaccinationen. Förutom att min högerarm känns som en betongklump, en väldigt öm sådan dessutom, så känner jag mig trött och yr. Men skola och annat måste skötas ändå. Nu har jag varit duktig och rensat lite i min bokhylla så att jag kan få in högarna med kurslitteratur som ligger i hela lägenheten just nu.

 

One Response to “Att må skit…”

  1. mammisen Says:

    tycker synd om dig.Hoppas det känns bättre idag (torsdag) så att du orkar komma hem hit till helgen. KRAM


Kommentera

