Tarawyn

en blogg om allt och ingenting

Mörkt och kallt november 10, 2009

Filed under: Uncategorized — tarawyn @ 6:06 f m

Mekanikföreläsning vid 8, och hur sugen är jag på det på en skala från ett till keso? Skulle i vare fall vara långt ned på minusskalan idag. Ute är det mörkt och kallt (inne är det bara kallt) och jag vill inte alls krypa ur min fluffiga, röda morgonrock och ta på mig kläder. Ännu mindre gå ut…synd att jag är alldeles för bra på att tvinga iväg mig själv till mina föreläsningar.

 

Kommentera

