Tarawyn

en blogg om allt och ingenting

Jag borde städa… november 5, 2009

Filed under: Uncategorized — tarawyn @ 2:21 e m

…verkligen, verkligen städa. Inte så att det är direkt sunkigt, det är dammsuget och så. Det är bara alla störande travar med böcker och prylar. Jag vet bara inte var jag ska göra av allt. Om mamma var här nu skulle hon säga åt mig att slänga bort och rensa ut, men det går ju inte. Jag kan inte gärna slänga bort min kursliteratur, och just nu är det den som tar kopiöst mycket plats. Hur hantera? Just nu har jag travat allt i en stor, instabil hög på skrivbordet, vänt ryggen till den och passar på att låtsas att den inte finns (det räcker med Calculus just nu för min del).

 

One Response to “Jag borde städa…”

  1. mammisen Says:

    …………… föreslår att du lägger det som du inte använder i en flyttlåda och förpassar den till förrådet. CM borde ha någon låda över (lådor går att stapla på varandra). KRAM


Kommentera

