Tarawyn

en blogg om allt och ingenting

Scenrep och kanelbullar oktober 25, 2009

Filed under: Uncategorized — tarawyn @ 6:17 e m

Idag har spexet haft sitt scenrep, med genomgång av alla scenbyten och ett ordentligt sångrep för att öva in sånger till premieren. Snart är det dags, och jag börjar faktiskt få lite premierenerver…tänk om ingen skrattar åt skämten, eller om folk går efter första akt…*ryyyys*.

Nu är jag hemma i mitt lilla krypin och ska ge mig på att baka kanelbullar…jag har egentligen inte tillräckligt med plats, men det brukar gå bra ändå. Dessutom är det gott att ta fram en bulle ur frysen, köra i micron och mumsa i sig med varm choklad så här på hösten.

 

One Response to “Scenrep och kanelbullar”

  1. mammisen Says:

    tycker att det är mammas flicka det. Bullar går alltid hem hos nästan alla.


Kommentera

