Tarawyn

en blogg om allt och ingenting

Ny dag… oktober 20, 2009

Filed under: Uncategorized — tarawyn @ 8:25 f m

…dags för mer pluggande. Just nu känns det inte helt ok med dubbeltenta på lördag. Fast egentligen känns det nog aldrig helt ok med dubbeltenta, 8:30-18:00 i en instängd tentasal utan tillgång till syre (det finns verkligen inget syre efter en timme). Lägg till en övervakade lunchrast i något annat litet syrebefriat rum. Yay, neverending fun! Senast jag försökte mig på något liknande så glömde jag dessutom mina tentasnacks hemma, inte bra alls. Den gången kom jag ut från tentorna hungrig, törstig och med rejäl huvudvärk. Den här gången ska jag åtminstone de till att slippa bli hungrig.

 

Kommentera

