Tarawyn

en blogg om allt och ingenting

Rent och snyggt september 25, 2009

Filed under: Uncategorized — tarawyn @ 9:15 e m

IMG_4794

Eller i varje fall så rent och snyggt det går i min lägenhet. Det är inte helt optimalt att ha fler än tio ägodelar (förutom skolböcker och annat) när man bor på arton kvadrat. Jag är lite för mycket ”hamster” för att klara av det, så jag får se till att ha ordning i de få skåp jag har. Nu ser det i varje fall ganska vettigt ut här. Dessutom luktar det rent och fräscht av grönsåpa. ^_^

Den fina orkidén jag fick av mamma och pappa senast de var här har slagit ut helt nu, men den fick flytta upp på köksbordet för att inte frysa ihjäl (det drar riktigt ordentligt runt mina fönster).

 

One Response to “Rent och snyggt”

  1. mammisen Says:

    intygar att det var riktigt rent och fint! Tack för en fin dag! KRAM


Kommentera

