Tarawyn

en blogg om allt och ingenting

Gullig frukost september 21, 2009

Filed under: Uncategorized — tarawyn @ 3:03 e m

FrukostFick lite oväntat en ovanligt gullig frukost idag. Jag hade köpt ny müsli och när jag öppnade påsen såg jag att ”krisp” i det här fallet innebar små hjärtan. Som om inte det var gulligt nog i sig så hade jag dessutom köpt hallonfil istället för vanlig, den är ljust rosa. Min frukost bestod alltså av rosa fil och müsli med hjärtan, sött på alla sätt.

 

3 Responses to “Gullig frukost”

  1. mammisen Says:

    ….säger att det var ovanligt sött för att vara du. Rosa växte du ju ifrån för minst tio år sedan. Det verkar i alla fall som om du fått en god och näringsrik frukost och det kan du behöva efter all sjukdom. Hoppas nu att du klarar dig ifrån förkylningar och annat elände. KRAM

  2. Gitte Says:

    Hej! Jag puffar lite extra för min höstutlottning, varmt välkommen in och vara med!

  3. Sassy Says:

    Vad sött med hjärtanen!


Kommentera

