Tarawyn

en blogg om allt och ingenting

Sjuk….IGEN september 14, 2009

Filed under: Uncategorized — tarawyn @ 5:46 e m

Trots att jag knappt hunnit knapra mig igenom penicillin-kuren så verkar det som att jag är på väg att bli sjuk igen. Den här gången verkar det vara vanlig förkylning med halsont och rethosta.

Eftersom jag mest vill bo i sängen (tyvärr med ett par kilo mattebok) så orkar jag inte skriva så mycket. Men jag orkar åtminstone tipsa om en härlig tävling. På härliga bloggen wabi & sabi kan man vinna ett underbart vintage-nattlinne, en skir, vit dröm. Tävlingen är ett samarbete med stil og genbrug som också verkar vara en lovande blogg.

Nu ska jag och min hög av filtar tillbaka till sängen. Tio minuter i upprätt läge räcker mer än väl.

 

One Response to “Sjuk….IGEN”

  1. mammisen Says:

    tycker synd om sin älskling.livet kan ibland vara fruktansvärt orättvist och bedrövligt. hoppas du kryar på dig snabbt så att du inte missar alltför mycket.hoppas också att någon förbarmar sig över dig så att du inte svälter och törstar ihjäl.


Kommentera

