Tarawyn

en blogg om allt och ingenting

IKEA september 5, 2009

Filed under: Uncategorized — tarawyn @ 2:33 e m

Nu har jag varit på IKEA en sväng med mina föräldrar. Har ÄNTLIGEN fått byta min eländes taklampa, även om de försökte vara jobbiga på alla möjliga sätt den här gången också. Hade fixat kontoutdrag (för det sa de skulle räcka förra gången jag var där) men det var tydligen ”fel sorts” kontoutdrag. Fick efter en hel del spring fram och tillbaka ett tillgodokvitto, men i kassan visade det sig att det saknades 20:- jämfört med vad lampan kostade nu. Småpotatis kanske, men rätt ska vara rätt och är man en fattig student så spelar så små summor roll. Blev ännu mer spring fram och tillbaka, men till slut löste det sig. Så nu har jag en ny, förhoppningsvis fungerande, taklampa upphängd.

Nästa lilla projekt blir att hänga upp min gästmadrass så att den kommer ur vägen, men det fixade jag saker till idag så det ska nog snart vara fixat.

 

One Response to “IKEA”

  1. mammisen Says:

    säger att nu är det fixat och det blev ju bra till slut.


Kommentera

