Tarawyn

en blogg om allt och ingenting

Inte mycket att säga september 3, 2009

Filed under: Uncategorized — tarawyn @ 2:39 e m

Det blev visst några veckors uppehåll där. Jag har inte haft så mycket att säga direkt.  Först satt jag omväxlande och pluggade till mina tentor och skrev på ett kommande spex (som för övrigt kommer att bli grymt bra). Sedan när allt var klart, i söndags närmare bestämt, fick jag halsfluss. Inte särskilt kul att inte kunna svälja något över huvud taget. För att toppa det hela så fick jag en allergisk reaktion av penicillinet också. Jättekul att inte kunna sova en hel natt pga nässelutslag. Men nu har jag kommit tillbaka till någon form av balans och känner mig ganska ok. Har fortfarande ont i halsen och är inte särskilt pigg, men det är åtminstone på väg åt rätt håll.

 

Kommentera

