Tarawyn

en blogg om allt och ingenting

Söndag juli 26, 2009

Filed under: Uncategorized — tarawyn @ 9:37 e m

När jag släpat mig upp imorse så gav jag mig ut och sprang ett varv runt spåret tillsammans med min pappa. Lyckades hålla ett hyffsat högt tempo också (för att vara mig), så jag är riktigt nöjd. Efter det fick jag skjuts in till stan för att träffa en kompis och ta en fika och prata av oss lite. Vi köpte med oss lite muffins och juice och åkte upp på berget och satte oss i solskenet.

Nästa punkt på programmet blev någon timmes firande av en annan kompis födelsedag. Hade knåpat ihop en plåsterburk åt honom, eftersom ha ofta har vart uppe och ”lånat” plåster av mig. Valde dessutom lite extra fina plåster åt honom, blandat med fiskar och Mumin-motiv. Jag tror att sår läker snabbare om man har fina plåster på dem.^_^

Vid 16:45 var det dags för jobb igen. Min sista inplanerade dag var egentligen i fredags, men det ågr ju inte riktigt att tacka nej till att jobba (JAG är i varje fall dålig på att tacka nej till pengar).

Nu har jag tagit ett härligt skumbad, läst lite skönlitteratur och varvat ned med en kopp té. Så nu är det snart dags att lägga huvudet på kudden och drömma söta drömmar.

 

Kommentera

