Tarawyn

en blogg om allt och ingenting

Hemma igen juli 24, 2009

Filed under: Uncategorized — tarawyn @ 9:14 e m

Idag blev en ganska lång dag. Gick upp tidigt för lite namnsdagsfrukost med hela familjen. Fick ett gäng lotter, och vann tio kronor (ok, ingen stor vinst, men jag vann i varje fall). När vi åkte hemmåt tog vi vägen förbi Gällstad och Lager 157. Hittade inte så värst mycket intressant. Kollade på en mysig byxdress i småblommigt tyg, hur söt som helst men kanske aningen svåranvänd. Mamma erbjöd den som namnsdagspresent men det kändes inte som om den skulle komma till användning annat än som rent mysplagg. Det enda som fick följa med hem var en ljust lila/blå, tight klänning med djup ringning i ryggen. Enkel men väldigt användbar. Hittade ett par shorts att springa i när vi var inne i en av sportaffärerna också…och en liten present till en av mina vänner.

När vi kom hem så kom jag knappt innanför dörren innan det var dags att komma iväg till jobbet. Ungefär lika tungt som vanligt att släpa sig dit, men jag ska i varje fall inte jobba imorgon. Skönt att slippa det. Fick jordgubbar till kvällsmat när jag kom hem också, så det blev en trevlig avrundning på dagen (jag älskar jordgubabr, hemodlade är de bästa).

 

Kommentera

