Tarawyn

en blogg om allt och ingenting

Trött? juli 19, 2009

Filed under: Uncategorized — tarawyn @ 8:55 e m

Jag funderar på om jag är tillräckligt trött för att gå och lägga mig. Om jag gör det så kommer nästa fundering; när kommer skatorna att väcka mig? Skatorna bor någonstans i närheten och tycker helt uppenbart att det ultimata stället för familjesammankomst/fullskaligt krig/flygträning, eller vad skator nu kan tänkas pyssla med tidigt på morgonen, är vårt garagetak. Garagetaket befinner sig ca. 4 meter från mitt sovrumsfönster. Min säng befinner sig under mitt sovrumsfönster. You do the math.

I övrigt kan nämnas att jag en gång i tiden tyckte att skator var fina fåglar. Jag är inte bitter…

 

One Response to “Trött?”

  1. A-K Says:

    Tack för kramen, låter som du med behöver en *KRAM*


Kommentera

