Tarawyn

en blogg om allt och ingenting

Bröllop juli 12, 2009

Filed under: Uncategorized — tarawyn @ 8:05 e m

hannahbildIgår fredags kom jag hem från västkusten, mån-fre utan dusch, dator, riktig toalett, varmvatten och annat som jag normalt tar för givet. Inga problem egentligen, men det är omöjligt att inte känna sig lite unkig när man kommer hem.

Igår var jag på min kusins bröllop. Eftersom jag jag misstänkte att brudparet skulle gilla den och eftersom det var fri klädsel, hade jag en klänning i bästa 50-talsstil (dessutom har jag alltid velat ha en). Helt underbart fin klänning att dansa i också. Eftersom det är cirkelkjol på klänningen så snurrar den ut superfint (när jag var liten bedömde jag om en klänning var fin genom att se om det gick att ”snurra” i den). Det blev faktiskt en del dansande också, till och med lite vals (det har nog knappt hänt sedan högstadiet).

Ännu en klänning att älska till bitar. ^_^

 

Kommentera

